mögelostsås (låter ärckligt men är SUPER gott!)

Jag har varit så fruktansvrärt trött dom senaste kvällarna så jag har inte orkat berätta vad som hänt i våra liv.
Men jag kan bjuda på en liten kort veriation om vad som hänt. I lördes bestämde vi oss för att göra god mat. Så vi gick till kvantum för att handla. Sen hem och på börja maten. På Menyn stog biffar, potatis och mögelostsås. Ni som inte tycker om mögelost i vanliga fall tänker säkert fy fan vad äckligt. Men såsen smakar apsolut inte mögelost och är bara så god! Och vi lyckades med den med. Så Tummen upp för oss!. Sen ringde Helene som var hemma hos Nettan & Anders på kalas och undrade om vi ville ta en kvällspromenad till dom och hälsa på. Så det gjorde vi. När vi skulle gå hem hittade vi inte Neos keps. Så vi gick samma håll hem för å se om den isåfall låg kvar om vi hade tappat den. Och när vi nästan var framme så låg den där ensam på gräset. Tur ska man ha ibland. Sen i söndes kom mammsi hit. Gick till karslund en sveng sen när vi skulle gå hem så passade neo på att somna så vi gick en extra runda ner till kyrkorgåden så han kunde få sova lite till. Sen bjöd vi mamma på kebab och sen åkte hon hem.

Idag har vi gått en lång promenad. Gick enda ner till borstahusen. Men det var ju så skönt väder. Vi skulle igentligen köpa oss en glass men där var ju inte öppet. Men som tur var så hittade vi en ica affär på vägen hem. Så det fick bli en vanlig magnum. Neo har precis fått välling och sitter här i soffan med sin pappa och är rent ut sakt skit trött. Så han ska få lite gos från sin mamma sen en godnatt puss och en kram sen hopp ner i sängen. Så jag och Chrille kan kolla på tv i lugn och ro. Men det blir sängen för oss direkt efter prison break. Och nu mina kära vänner går mina ögon i kors så jag ska ta en kopp kaffe så jag klarar av att vara uppe tills 11. Byebye!

PS: i mon så ska jag försöka ladda upp lite bilder

Kommentarer
Postat av: fia

hur gammal är din son?

2008-04-15 @ 09:43:20
Postat av: Ida

Kan du inte skriva hur man gör mögelostsås? Ingenaning hur man gör men låter hur gott som helst!

2008-04-15 @ 17:29:21
URL: http://lillfot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0