Jag är nöjd, med gårdagen och dagen

Ja om jag ska börja skriva lite om min födelsedag? Jag fick frukost på sängen med goda mackor.Sen skulle vi  vara på bvc vid 11. Så vi promenerade i det fina vädret (är alltid fint väder på min födelsedag). Medans vi väntade på att elvy skulle kalla in oss så lekte Neo på golvet och kröp runder. Sen fick vi koma in och hon kollade hörslen och synen på honom. Allt var bra. Han fortsätter också att följa sin kurva. 8 1/2 kg väger han nu och är hela 70 cm lång. Har gått upp ca 4 kg sen han föddes och växt 16 cm. Stor pojke, och allt större kommer han att bli. När helene slutat jobb åkte hon hem till oss och hämtade lilleman. Så jag och Chrille gick in till stan. Vi beställde mat och dricka. Jag en cider och chrille en Öl. Efter ett tag så kommer hon tillbaka och frågar hur gammal jag är. Då säger jag att jag fyller 18 år idag. - Jaha, för vi får inte sälja ut alkohol till minderåriga!. Nähä tänkte jag, då är ni ju dom enda som inte gör det! Hallå? som om vi inte redan visste det. Hon står kvar och bara kollar så jag frågar om hon vill se mitt legetiomation. Men det ville hon inte och frågade istället igen hur gammal jag var. - Jag fyller 18 år idag!!!
Vi fick iallafall maten och drickan och hade det trevligt!. Sen promenerade vi hem och Neo kom strax efter.

Idag har jag varit så nervööööööööööööös! Jag och Helene hade tid klockan 12 hos Johan i Lödde som skulle tatuera oss. Fast det var inte han som tatuerade oss =P. Jag var iallafall jätte nervös och mådde självklart illa på morgonen med. Helene hämtade iallafall mig här hemma 20 över 11. Nervös var jag hela bil turen. När vi kommer dit så letar vi upp en textstil som jag vill ha. Jag och Helene fastnade för en direkt. Allt blev som jag hade tänkt mig förutom att jag hade tänkt ha siffrona 070902. Men eftersom Neo bara är tre bokstäver så såg det så konstigt ut. Så vi fick ändra det till 2/9-07. Sen fick jag sätta mig i stolen och jag kände bara hur mina ben skakade och jag ville springa där ifrån. Var så nära på att säga, STOPP jag vill inte längre. Men sen började han och frågade om det var okej. Och det var bara så okej!. Jag hade förväntat mig att det skulle göra mycket ondare. Visst det är inte smärtfritt, men jag gör hellre 1000 tatueringar än å föder barn!. Det tog väll ca en timme sen var det Helenes tur. Helene fick in Linus och Hampus också och den blev bara så fin den med!. Trodde det skulle bli svårt med tre namn men det blev skit snyggt. Hennes tog dock längre tid. Så vi båda två gick där ifrån med ett leende och vi var nöjda! Det är huvudsaken.

Vi var iallafall hemma vid fem och har nu ätit och Neo sover så sött. Vi kollar nu på grann fejden och ska kolla på desperata hemma fruar. Tack å Hej =)

image29

Kommentarer
Postat av: Ung Mamma

fy fan vad fin den blev :)

2008-04-22 @ 20:44:49
Postat av: Anonym

vad fint det blev,vad betalade du för den?

2008-04-22 @ 21:46:10
Postat av: mona

den var skitfin=)

2008-04-23 @ 06:42:09
URL: http://mownlaiz.blogg.se
Postat av: Zara

Jättefin!!

2008-04-23 @ 23:14:55
URL: http://mittlivsomfru.blogg.se
Postat av: Louise

fin tatuering :)

2008-04-25 @ 20:20:02
URL: http://louisekumlin.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är ju samma stuk som Linnea i härnösand..

2008-04-25 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0