jag är en härmapa! snodde denna av jonna :)

Hur många barn har du?
En underbaring

Vad heter han och varför heter han så?
Neo Charlie Johansson (Neo) För att hans pappa fick bestämma.
(Charlie) För att det var det första pojknamnet vi kom på när jag var gravid

Vad skulle han hetat om han var det andra könet?
Om jag fick bestämma Thea. Och om Chrille fick bestämma Saga.

När föddes han?
 2 september 2007

Vad vägde han när han föddes?
4355 gram

Hur lång var han när han föddes?
54 cm

Hur lång tid tog förlossningen?
Från första varken 14 timmar.

Tog ni reda på könet?
Nej =)

Hur länge ammade du?
5 månader. Sen fick jag körtelfeber och var bara tvungen att gå på smärtstillande
som apsolut man inte fick amma på.

Är du tillsammans med pappan?
Jajjamänsan

Hur gammal var du när du blev gravid med ditt första barn?
16 år

Hur gammal var du när du fick ditt första barn?
17 år

Hur ofta är du barnledig?
Nja lite olika, men har lämnat bort honom 3 nätter.

Vill du har fler barn och isåfall hur många?
Jag vill nog ha 2 till.

Om du får fler barn, vad ska de heta?
Andra gången så är det jag som får bestämma. Så om det blir en flicka ska hon heta Tess.
Och om det blir en pojke Casper. Men man hinner säkert ändra sig.

Kan man förklara för någon som inte har barn hur det känns att ha barn?
Hmm nej det tror jag inte. Jag trodde att jag förstog när andra berättade. Men sen jag fick neo så förstår jag att det inte alls var samma känslor och kärlek som jag föreställt mig. Det var ju mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: jessica

snodde den från dig :P

2008-04-16 @ 16:22:35
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0