Hej igen

Dom senaste dagarna

I tisdes åkte vi som sakt till Halmstad. Mormor och morfar hämtade oss här och så åkte vi till torekorv. Efter mormor och morfar krattat bort alla löv från sin plats där dom ska ha husvagnen åkte v vidare till Halmstad. Åkte hem till mamma så länge och hon kom strax efter. Fikade lite innan mormor och morfar skulle åka hem igen. Sen kom pappa och hämtade mig och frida så åkte vi till sjukhuset där inga låg. Trodde det skulle bli jobbigt att träffas och många tårar skulle falla. Men dom lyckades jag hålla igen. Det var iallafall skönt att få krama henne! När vi åkte hem stack vi inom Lenas kebab och handlade med mat hem. Ååh vad gott det är där! Helt klart värt pengarna!

Sen i onsdes så stack jag och min pojkar in till stan. Jag skulle klippa mig så Neo & Chrille kollade lite i affärer så länge. När jag kom så hade Lilleman fått en jätte söt keps och en leksak av sin pappa. Jag lämnade också in klänningen på gina. Var då igentligen tänkt att jag skulle leta upp något annat men vi orkade inte gå runt å leta. Så vi gick hem. Vid fem tiden stack vi och kollade på en lägenhet på Linnehed. Och vi blev så besvikna. Direkt när vi kom in så kände vi att det här var inget för oss. Så vi bestämde oss ganska så snapp och tackade nej. Åkte och kollade på en annan utvändigt och det blev ett nej där med. Så tre lägenheter tackade vi nej till. Hade hoppats på att dom var nånting å ha men icke sa nicke.

Torsdes kom Melina och Malin en sväng. Vi drack kaffe och pratade strunt. Sen in en vända till stan och träffade även den andra malin. Sen skulle vi börja leta efter nya kläder till mig. Och det brukar ju ta lite tid. Men Hittade direkt en klänning på H&M som jag bara älskade! skit söt var den. Så vi stack och fikade istället. Och sen på kvällen skulle vi igentligen grilla hamburgare men vi tyckte att det var så dåligt väder så vi bestämde oss för att ta det dan efter istället.

Fredes stack jag och pappa till Komvux. Men det är nog inget för mig. Isåfall folkhögskolan men jag har bestämt mig för att vänta tills jag fyller 20 så jag kan ta studielån. (Så nu söker jag jobb istället). Vädret var dåligare den här dagen så vi sket i grillningen då med och stekte bara hamburgarna istället. Men det blev gott det med. På kvällen så ville mamma ha Neo så jag och chrille stack hem till Malin där marcus var. Vi drack cider och spelade kort. Jätte mysig kväll...

Och sen lördan.... Stack till maxi för att handla hårfärg. sen hem och färgade håret och det blev super snyggt!,
Sen skulle mamma på tjejmidda så vi stack hem till pappa och år pizza. Sen kom melina och padde en sväng. Så satt vi och krängde i oss chips och ostbågar.

Och nu är vi hemma igen. Pappa körde hem oss vid fyra tiden.
Blir nog en ganska sen kväll för mig idag. är jätte utråkad så tänkte pyssla lite i neos bok.
Blev inte så långt inlägg. så det var ju bra :)

Kommentarer
Postat av: Karin

tråkigt att ni inte tyckte om lägenheten :(

2008-04-07 @ 10:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0