Fredags mys. (inkl) lite framtidsprat

Sen Neo gick å la sig har vi suttit  framför tvn och ätit chips. Kollade på en film på TV100.
Nu vet jag inte vad vi ska göra. Klockan är snart tolv och jag ska snart gå och lägga mig så det kan komma en ny dag.

Chrille stack hem till sam innan en sväng. Så då passade jag & Neo på att städa. Jag diskade i köket medans neo gick runt i sin gåstol. Sen kom damsugaren fram. Neo vet inte riktigt om han ska bli rädd eller glad  när den är igång. Dom första minutrana brukar han bara stå och kolla. Men sen blir han mer nyfiken på vad det är mamma håller på med. Så jag testade att ta av munstycket och tog röret på hans hand. Och det tyckte han var jätte roligt. Han gillar väll suget. Sen plockade jag upp alla neos leksaker som låg överallt. Men det var inte spec lönt eftersom han ville sitta på golvet sen och leka med dom igen. Sen hade vi tvätt tid så nu ligger en massa tvätt på strykbrödan och bara vänta på att jag ska stryka dom raka =P. Men det tar jag i morgon istället!

Försökte få tag på frida innan men hon svarade inte. Hon kanske fortfarande är i USA. Kommer inte ihåg när hon skulle komma hem. Men Melina ringde innan idag, så jag pratade med henne istället. Men det gick lika bra ;) !.
Längtar tills vi flyttar. Så kan man börja ha tjejmidda. Den enda pojke som får vara med är våran  lilleman. Men vem vet, det kanske kommer en till pojke snart..... Beror på hur snabba ni är =P.

Det smattrar på fönstrena. Beror ju på att det regnar, SUG VÄDER. Hoppas det är bättre tills i morgon. Så kanske vi kan gå och fiska. Eller ja, Chrille ska fiska och jag å neo ska mysa i gräset. Annars så blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt. Mamma kommer iallafall hit på söndag. så då ska jag be henne köra till kvantum så kan vi fråga om katonger. Så kan vi packa ner meeer nästa vecka :D. ju mer vi packar nu ju mindre behöver vi packa sen. Bättre och göra lite varenda dag än att göra ALLTING på samma gång sen. Nu fattas bara lägenhet men det hoppas vi på att hitta snart. Och ett jobb till mig hade inte suttit fel. Väntar bara på att perssons "korv" ska höra av sig. Hoppas att dom har nånting. Annars så har jag ju consilia eller P5 att söka på. Och det är ju 90% att man får där. Och om dom inte har nånting just då så har dom ju garanterat det nån månad frammåt.

Nu ska jag fortsätta att äta mig chock på chips.
Farväl

Kommentarer
Postat av: Amigo babycollection

Hej! Vi säljer mössor efter beställning och har nu fått in nya våriga tyger. Kolla gärna in vår sida! :D

2008-04-14 @ 19:27:03
URL: http://amigocollection.blogg.se
Postat av: jessica

du är lite dålig på att uppdatera nu :(

2008-04-14 @ 19:41:59
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0