Första kalaset avklarat

Ja nu är första kalaset avklarat. Det blev lyckat. dan  innan bakade jag muffins och negerbullar som vi bjöd på. Och innan allt folk kom så gick chrille å neo och köpte en tårta. Ja finns inte så mycket mer och säga. Det var trevligt iallafall :). Jag hade dock köpt för små milittapåsar så kaffet rann nästan över när vi bryggde det. Men det klarade sig. Av mormor och morfar fick jag jätte fina bestiick som dom sparat åt mig i några år. Började få dom när jag var mindre men som morfar sa, (du blev så besviken varenda gång du öppnade paketet) så därför har dom sparat alla tills jag fyller 18. Och nu när man är äldre och har flyttat hemifrån så uppskattar man det. Iallafall jag. Det är äckta silver och jag tyckte dom var jätte fina. Roligt att duka fram sen på kalas, när man bjuder hem folk på middag osv. Och sen fick jag ett kort med 1000kr i :). Av Chrilles mamma fick jag 500kr, av helene med fam fick jag ett prisentkort där vi ska tatuera oss. Och av my fick jag en parfym. Tack så myket :)

I morgon är det den "stora dagen". Jag fyller 18 år. Och ska värken fira den med mamma eller pappa. Nä nu klagar jag bara igen. men det könns såååå kånstigt!! Men vi ska iallafall hitta på nånting. Chrille tyckte att han och jag skulle gå till en kinaresturang och äta. Och något gått att dricka. Helene kommer och hämtar Neo efter hon har varit och jobbat. Sen nästa helg får jag fira min födelsedag tsm med min mamma, pappa och lillasyster :). Blir ett till kalas för släktngarna i halmstad på fredag. Med smörgåstårta :D Och sen på lördag så ska vi till verona och äta. Chrille ska bjuda mig på planka.

Neo har börjat härma oss. När vi pruttar med munnen så gör han likadant. Och chrille sträckte ut tungan och så gjorde han det med. Och nu vill han apsolut inte sitta i soffan längre. utan klättrar bara på soffan hela tiden. Den lilla skiten vill ta tavlan och lampan. Och han lyckas också!

Bilderna är från kalaset

               


Kommentarer
Postat av: karin

gud vad goda muffisarna ser ut!

2008-04-20 @ 23:17:55
Postat av: jessica

Grattis på Din födelsedag :)

2008-04-21 @ 08:28:26
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong
Postat av: Anna

Grattis :o)

2008-04-21 @ 09:25:50
Postat av: Familj på tre<3

Härligt god tårta... =D Grattis!

2008-04-21 @ 21:19:40
URL: http://JosieJoos.blogg.se
Postat av: ida

det e inte kul när man ska putsa dem sen (bestiken)

2008-04-22 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0