,

Neo somnade redan vid 8 idag. Så sen dess har jag proppat i mig chocklad :).
Tänkte unna mig det ikväll!

Idag har vi packa 3 katonger. Mormor och morfar kom hit idag med och åkte iväg till tippen och slängde massa vi inte ville ha. Så ränsade vi i klädkammaren med så nu sär där någerlunda ut. Har slängt in alla katonger där så länge :) Sen stack vi til kvantum och handlade korv med bröd. Och nu sitter jag och kollar på efterlyst. Har också försökt att hitta någon lägenhet. Vi har fortfarande inte hittat någon som passar oss. Men vi kan vara kräsna ett tag till. Mamma ska försöka få tag på någon monica med. Hon kanske har något till oss :)

I morgon hade vi tänkt att kanske promenera ut till häljarp. Hälsa på Helene & Roger. Men det beror helt på vädret.

Nu ska jag deppa i soffan. Båda mina pojkar sover och jag sitter här ute alldeles ensam =(


Kommentarer
Postat av: idaa * mamma till Isa !

fin bebis du har :D

2008-04-11 @ 07:55:54
URL: http://idaahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0