Lördagsgodiset förstört :-(


Hello.
Det var egentligen tänkt att bjuda Hans på Pizza ikväll. Men han skulle passa en till hund så han blev hemma. Så vi får ta pizza-bjudningen i morgon istället.

Efter vi varit och handlat på Maxi innan idag så upptäckte vi precis när vi kommit innanför dörrarna att en av påsarna läckte. Tog den till vasken och tittade, det var colan som hade gått sönder. Både mitt och lillemans lördagsgodis var förstört. Så det var bara att slänga. Jag hade ju lovat Neo godis och var så sugen själv så jag sprang bort till hemköp och köpte nytt. Orkade inte ställa mig i en Maxi kö igen.

Jag la även ut våra gamla soffor på blocket idag och bara efter en timme så har det redan ringt tre stycken. En skulle köra från växjö och komma redan ikväll. Men jag har inte hört nånting från honom nu på en timme så jag får väll ringa han snart och höra om han kommer ikväll eller i morgon.

Tänk när vi får dom nya möblerna. Kommer bli ett helt nytt vardagsrum!




Kommentarer
Postat av: Maja

Det var ju en jätte fin och mysig soffa juh :)

2010-01-10 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0