längesen

Hejsan.
Nu var det ett tag sen jag bloggade. Sitter just nu vid vårt nya databord. Jag och Neo har varit lite halv dåliga i helgen. Neo har fått värsta hostan + att han ätit jätte dåligt. Jag själv har haft fruktansvärd mensvärk och kännt mig febrig och trött. Ikea blev iallafall av, och nu har vi ett helt nytt vardagsrum. ( bilder kommer inom kort )
Idag kom också Rebecca och Robin hit och hämtade den gamla tv-bänken och hyllorna. Pappa kommer hit i morgon och hämtar bordet, och hjälper oss att sätta upp den nya lampan i vardagsrummet. Det är spotlights som vi ska göra i en cirkel av och ha ovanför vardagsrums bordet. Köpten en lika dan spotlights - lampa som vi ska ha i hallen. Man kan alltså forma dom hur man vill. Mamma skulle nog titta inom också och hämta en annan lampa av oss. Vi får inte plats med allt längre, hehe.

Neo hostade hela natten till idag, så vi sov till nio i morse. Han var dessutom vaken från 11 - 2 på natten. Men om man somnar halv åtta och hostar näst intill konstant i tre timmar så är det klart man vaknar. Så vi låg inne i vårt sovrum dom timmarna och mös i sängen, tvingade tillbaka Neo till kudden imellanåt när han ville gå upp och hitta på nått annat. Till slut så somnade han ju om iallafall. Men gud så trötta vi är idag! Christian har redan gått och lagt sig. Han var vaken nästan hela natten och den här veckan jobbar han förmiddag. Jag ska göra redo Neo för sängen nu så att han också kan gå och lägga sig.

Jag ska bara kolla igenom lite papper till svenska provet som vi ska ha på Onsdag. Sen ska jag också sova! I morgon är det Tisdag och det är = en lång dag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0