kilon booort!

 

Idag den 25 januari har vi börjat på en diet ;-). Fast jag fuskar med att ha smör på mina knäckebröd. Det kan jag inte vara utan! Och ha mjölk i gröten och kaffet :-). Ska bli spännande att se hur det här kommer gå! Hoppas man tappar några kilon iaf. Jag har inte vägt mig än, vi har ju ingen våg. Så jag får gå hem till mamma i morgon och väga mig. Måste ju mäta magen, rumpan och låren också :-).

Jag ska gå upp till Elane nu min granne här ovanför. Och sen måste vi gå in till stan. Jag ska vittna för första gången i en rättegång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vittna? För vad?

2010-01-25 @ 15:06:35
Postat av: Nina

På nautilus säger de att man får ha mjölk i gröten :D samt lite sylt för smakens skull. Så det behöver du inte tänka på :P

2010-01-25 @ 16:47:38
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Heja heja !! Klart du kan ha mjölk på gröten o i kaffet ! Det som är viktigast är att det max får gå 4 timmar mellan måltiderna..då minimeras suget efter nåt annat onyttigt. Samt att du äter lagoma matportioner och endast en portion...haha lektion från kusin vitamin som nu lyckats kapa bort 25 kg och stått på den vikten i 3 månader =) Kramar

2010-01-26 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0