halv sjuk

Nu har vi äntligen helg! Förutom Christian, han får helg efter elva ikväll.
Jag har haft ont i huvudet hela dagen. Och den känslan man har innan man ska bli sjuk. Känns som att febern är på gång. om jag inte redan har det nu. Är darrig i kroppen, slö i huvudet och fryser. Men tempen funkar inte. Får bli att köpa en lite dyrare och ordentlig temp nu när vi får pengar.

Jag har hållt uppe Neo lite längre nu ikväll så att vi kan få sova lite längre i morgon. Tänkte lägga honom vid halv nio. Han sitter just nu och leker tyst med en brandbil och säger emellanåt "tuff tuff" och "dooooo, doo, dooooo, doo"

I morgon ska jag till skolan vid tio och prata lite med min syo om vilka kurser jag ska välja. Hoppas att kursen (från befruktning till födsel) blir av. Det behöver inte bli mycket plugg för min del isåfall hehe. Man skulle mest läsa om vad som händer på kontrollerna på mvc och så. Och det har man ju själv varit med på. Fördjupning i bild är också ett val jag är säker på att jag ska välja. Funderar på Svenska C också. Privat ekonomi är också en kurs jag kommer att välja. Den är i trean så att man ska lära sig att ta hand om sina pengar, vad allt kåstar när man flyttar hemmifrån. Så där har jag nog också en stor fördel som själv lever i det!


En knäpp halvsjuk mamma - en beroende napp pojke på kvällarna som varit ovanligt gnällig ikäll


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Häftig bild hahahahaha =)

2010-01-15 @ 08:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0