.


Hejsan.
Inatt sov jag dåligt, vet inte riktigt varför. Så i morse var jag duktigt trött. Jag som ställt klockan på åtta... men vi gick inte upp förrens nio. Jag orkade helt enkelt inte gå upp. Sen var här så kallt i lägenheten så jag låg i soffan med mitt mysiga sov tecke. Brrr som jag frös.

Jag har drickit kaffe nu på morgonen och Neo har lekt på sitt rum. Igår tog vi bort alla jul sakerna som nu står nerpackade i hallen. Ska bära ner det i källaren sen när Christian kommer hem. Tänkte att vi skulle tvätta idag också men jag känner verkligen inte någon energi till det. Men vid tre ska vi nog gå hem till Nova och Nelly så att barnen kan få leka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0