det snöar

Det snöar fortfarande. Mysigt men just nu längtar jag bara efter våren. I eftermiddags gick jag och Neo iallafall hem till Nova och Nelly. Det snöade alldeles för mycket för att kunna vara ute och leka. Neo ville äta kvällsmat hemma hos dom med så det fick han. Han åt mycket bättre där hemma än vad han gör här. Så han tycker nog om Carros mat hehe. När vi sen kom hem åt jag och Christian mat. Neo satt och ritade så han kunde ändå hålla oss sällskap. Det var lite potrest när han skulle gå och lägga sig idag, men nu sover han sen en timme tillbaka. I morgon ska jag och pappa på bio. Så då ska Christian och Neo ut och åka bulka under tiden, vi ska nämligen på en tidig bio redan klockan två. Jag hade egentligen bokat biljetter till nu i lördags. Jag och pappa skulle ut och äta först och sen gå på bio tillsammans. Men när pappa var inne i stan för att hämta ut biljetterna så hade det blivit något fel för vår bokning fanns inte med. Och det fanns inga fler platser kvar så klart! Men han var ändå snäll som bjöd mig på massa gott på verona.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe ja han var verkligen superduktig och åt mest av barnen ;) Hade supermysigt med er. synd bara att tiden rusade, som alltid.

2010-01-06 @ 14:05:16
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0