Dags för.....

.....FREDAGSMYS!

Idag fick vi äntligen svar på när Christians försenade pengar kommer in på kontot från försäkringskassan. Det kommer den 20:de tillsammans med barnbidraget. Sen är det bara fem dagar tills hans lön från adecco kommer. Och sen elva dagar tills jag får mitt studiebidrag. Så nu känns det skönt igen. Mycket skööööönt!

Pizza kvällen blev uppskjuten idag igen. Hans ville ta det på söndag så Josefine också kunde vara med. Men vi tar det efter löningen istället. Så vi åt hamburgare ikväll. För ovanlighetens skull, vi älskar hamburgare! Dessutom är det lätt att laga. Och Neo skulle nog kunna äta det varenda dag. Det eller korv.

I morgon blir det som sagt Ikea. Vi har sparat lite pengar från julen och sodär. Blir ju då bla ett nytt bord, matta, tv bänk, gardiner och mycket mycket mer! Ska bli jätte kul att åka dig med Frida och Malin. Malin kommer redan hit vid nio så att vi hinner dricka en kopp kaffe innan vi drar. Och vid sju tiden på kvällen ska jag hem till en annan Malin på lite tjej middag.

Jag ska hoppa in i en varm dusch, och sen ta fram mina efter längtade ostbågar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0