Ägare till en Electrolux damsugare!


Hejsan.
Jag var i skolan innan idag mellan elva och två. Gjorde lite uppgifter i bilden som jag har missat. Neo ville inte alls bli lämnad på dagis idag heller. Helt förtvivlad stackarn. När jag sen hämtat honom vid två kom pappa och hämtade oss så åkte vi ut till fyllinge så att Neo kunde klippas utav Majsan. Han var lite rädd till en början men sen gick det jätte bra! Han var rädd för att hon skulle råka klippa honom i öronen. Nu ser han ut att vara ett halvår äldre. Vi fikade lite och drack kaffe medans Neo lekte med leksakerna där.

Sen fick vi sätta oss i bilen för att köra ut på sko punkten där jag köpte nya skor till mig själv, köpte i en stl större så att jag kan ha tjocka strumpor på mig. För än är det ju kalllt. Pappa lämnade av oss här hemma sen och Neo visade stolt upp sin nya frisyr för pappa Christian.

Bara efter ca 20 minuter kom tomten hit (pappa) tillbaka med en kartong. Och i den fanns det en... Electrolux damsugare!!!!!! Majsan och Roger hade precis köpt en och jag sa då att vi också ville ha en sån. Men att vi inte hade råd att lägga ut tusen kronor på en damsugare den här månaden. Så pappa tog den sista på Maxi till oss. Tusen, tusen tack <3

Ikväll kommer mamma hit och sitter här hemma medans jag & Christrian är på Bio. Vi tänkte äta inne i stan innan filmen börjar vid halv tio. Vi ska se snabba casch. Hoppas att den är så bra som alla säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0