1 dag kvar till skolan


Hejsan.
Skola i morgon. Kommer säker kännas skönt att komma igång igen. Vi ska ha ett möte nu i starten. Men jag kommer inte in på min mejl så jag får höra med dom i morgon när det är så att vi inte missar nånting.

Jag & C har haft lite Johan Falk - film maraton nu i helgen. Vi har sett på 6 nya filmer nu. Och alla var JÄTTE bra! C jobbar eftermiddag den här veckan. Så jag behöver inte lämna Neo på dagis i morgon. Han tjatar om dagis jätte mycket så han tycker nog också att det ska bli skönt att komma tillbaka i morgon. Inte för att jag tycker det känns skönt just nu att komma tillbaka, men det gör jag säkert sen. Den här terminen ska det jobbas!

Jag ska bara plocka lite här hemma sen ska jag och Neo hem till mamma och äta middag. Jobbigt att ha dom här gamla sofforna ståendes men till Helgen kommer det en som hämtar dom. Rebecca Christians kusin ska köpa den gamla tv - bänken och hyllorna som hör till. Så det blir vi av med det också. Vet inte när dom kunde komma och hämta det. Men jag hoppas att dom kan komma någon gång till helgen iallafall! Så att vi kan komma iordning så fort som möjligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0