Tisdagar, den jobbigaste veckodagen framöver.


Nu har jag pluggat jätte mycket på Mediakunskapsprovet. Får se hur det går i morgon. Jag ska sitta med alla dom andra först och svara på dom frågorna jag känner att jag kan förklara skriftligt. Resten gör jag muntligt. :-) Vi hade möte idag halv fyra med alla mina lärare. Nu ska jag göra datakunskapen på distans och jag har även en bärbar data som väntar på mig :-). Och där ska jag få ha photoshop på svenska. Yvonne är verkligen skit bra och det känns nästan som att man har en advokat bredvid sig ;-). Men det kändes tryggt speciellt idag eftersom verken pappa eller mamma kunde vara med. Nästa möte ska vi inte ha förrens i Januari. Efter julovet.

Christian är som sagt sjuk. Men Neo och jag mår bra (än så länge) jag bara väntar på att jag själv ska bli sjuk. Det är nästan som att man känner av lite för mycket. I morse tyckte jag inte alls att jag mådde bra. Men jag gick också runt blöt i skolan och hade sovit dåligt inatt. Så det kan ju vara en förklaring. Nu ikväll känner jag mig också kånstig. Men jag tror att jag behöver lite sömn. Så jag ska gå in och lägga mig nu så fort jag skrivit klart mitt inlägg.

I morgon blir det en jobbig dag i skolan. Det kommer Tisdagarna vara nu framöver. Min Engelska börjar i morgon och jag kommer knappt få några raster. Jag börjar svenskan 8:10 som varar i 1.5 timme - sen har vi tio minuters rast tills Media kunskapen börjar. Och den är på 2.5 timmar. - efter det har vi en halvtimmes lunch. Sen börjar matten i en timme och efter tio minuters rast börjar Engelskan i 1.5 timmar. Men samtidigt så kommer jag förmodligen fortsätta att vara ledig varje Fredag.

När jag slutat skolan i morgon ska jag och Neo gå in till stan och köpa en jacka till mig. Om nu inte Neo är för trött och det inte regnar eller liknande. Frös som attan idag i skolan. Så jag hoppes verkligen att jag hittar en jacka! Om jag har tur så har dom redan börjat rea ut några jackor. Men det är nog lite tidigt.

Nej usch, nu ser sängen jätte skönt ut.
Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej !!

Fina bilder =) Jag var oxå på kyrkogården i Lördags och tände ljus för pappa, farmor o farfar.. lyser otroligt fint när det är mörkt.

Hoppas ni klarar er från att bli sjuka ! Räcker m en i familjen, speciellt när det är en karl som är sjuk haha de blir extra klena. Må så gott kramar kusin Lotta

2009-11-03 @ 13:40:53
URL: http://lottanorstrom.bergsrf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0