gör mig frisk

Hej på er från sjuka mig.
Ja jag tycker alltid så synd om mig själv när jag är dålig. Men vem gör inte det?
Mamma kom hit efter hon slutat jobba och köpte med sig semlor. Men dom hade bara 2 kvar. Så vi fick dela på dom så vi alla fick en varsin halva. Vi hade tvättid så nu ligger allt här uppe i tvättkorgen färdigtvättat och luktar gott. Men jag pallar inte sortera den. Jag försökte sätta mig ner och plugga lite i fysiken men det var totalt meningslöst. Jag tog inte in nånting och det var bara jobbigt. Så efter några sidor gav jag upp.

På onsdag ska Christian & Jonte ta med barnen till badhuset. Kommer säkert smågrabbarna tycka är skit kul :-) Under tiden dom är där ska jag & mamma börja packa ner lite saker.

Nu ska dom ta bort folk igen på reklamservice. Så Christian står utan jobb igen nu i februari.Vi får hoppas att det händer nått. Att dom helt plötsligt får jätte mycket att göra igen eller att en massa personal går frivilligt.Men det har jag svårt att tro. Så isåfall säger vi Hej fattigdom igen! Men förhoppningsvis ska det inte bli lika illa som förra gången. Vi kommer att söka alla bidrag vi kan för att få det så bra som möjligt. Så får vi hoppas att det dyker upp nått snart eller att åren till 2012 går jävligt snappt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0