Kroatien - Sverige

Har precis tittat på Handbolls matchen Sverige - Kroatien. En mycket spännande match och sverige är så bra! Tyvärr var kroatien liiiite bättre och vann precis matchen.

Jag fick hem lite av fridas present idag som hon ska få när hon fyller år i februari. Så jag hoppas att hon blir glad. Jag har inte varit i skolan på hela veckan! Och ska inte dit i morgon heller. Fast, jag kom precis på att vi skulle spela in filmen på draman och jag ska ju filma? Ajajaj.. Får se hur jag mår i morgon och vilken tid jag får till läkaren. Kanske kan sticka dit snappt endå. Annars får dom helt enkelt vänta tills nästa vecka. Killarna kunde ju endå inte sina repliker så bra. Så den lektionen dom har i morgon går väll åt till att öva mer kan jag tänka mig.

Nästa vecka ska jag klippa mig.... igen! Jag måste göra nånting åt mitt hår. En riktig snygg frisyr vill jag ha! Men jag är så feg och vågar inte riktigt testa nya saker. Har iallafall tittat runt lite och är grymt sugen på lugg! Det är Christians arbetskamrat som är utbildad frisör som ska kilppa mig. Så vi ska bara bestämma en dag nästa vecka.

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden i mitten var snyggast :D:D:D

2009-01-23 @ 06:38:44
Postat av: Mia

Ta den blonda:P Den var fin:)

2009-01-23 @ 10:15:33
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan
Postat av: Sarah ( från handbollen )

Den bilden du har när du håller neo som desgin, tycker ditt hår är skit snyggt där! :D

2009-01-23 @ 13:50:24
Postat av: Cecilia

Sv: Jo det är bara bra med mig. Hur är det med er nu då? (jag är inne på din sida som vanligt varje dag jag har tillgång till internet ;) )

2009-01-23 @ 16:17:55
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0