14 timmars sömn

Neo har sovit otroligt bra dom två senaste nätterna. Igår somnade han strax innan sju och sov enda till åtta i morse utan att vakna en enda gång. Han tappade inte ens nappen. Så när jag vaknade vid sju var jag tvungen att kolla om han andades. Och jodå han lever!!! Vid åtta tog jag över honom till våran säng för att mysa lite innan vi skulle gå upp. Men vi båda två somna och vi gick inte upp förrens nio!!

Mormor & Helene kommer hit idag. Vi ska hjälpas åt att packa lite och köra bort lite grejer till den nya lägenheten. Och ikväll bjuder mamma oss på mat. Så det var bra tajmat av Neo att sova så länge idag. Så orkar han med mer ikväll. Mormor åker nångång ikväll efter vi har ätit och lite så, Helene stannar kvar till i morgon. Och båda två ar köpt nya bilar som vi ska få se idag :-) För jag antar att dom inte sammåker eftersom Mormor ska hem ikväll och Helene i morgon. Isåfall åker väll Helene med mormor för att Roger vill ut och köra i morgon? Men nu blev jag lite osäker endå. Helene&Roger har köpt bilden men har dom fått den än? Ja vi får se sen :-)

Blir förhoppningsvis inte så mycket bloggande idag eftersom vi kommer att ha fullt upp. Men senare ikväll kanske. Jag mår iallafall mycket bättre nu och infulensan har börjat att ge med sig. Nu är det min pappa som är sjuk istället.  

Ha det bra så länge! KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0