Grattis pappa

Kommentar:
Postat av: Panodil säger läkarna att man absolut inte ska ge till barn där jag bor men det kanske är annat söderöver. Svar på Kommentar:
Du måste ha missförstått det du hört, eller bara pratat med kånstiga läkare. Vi ger Neo panodil/ipren som är gjort till hans ålder. Från ca 1 år. Flytande som vi köper på apoteket. Har svårt att tro att dom tillvärkar en medecin till barn från ett år och sen att dom apsolut inte ska få ta det.

Har glömt att skriva att världens bästa pappa fyller år idag. 46 hela år, så nu är det bara 4 år kvar till vi åker! Ja pappa har sakt att han ska bjud apå en resa när han fyller 50. Så det får han minsann hålla ;-) Mamma får också följa med. Men han var kvick och säga att hon får betala själv ;-). Så efter vi städat i gammla lokalen (snackar om jobbet på vagnhuset) stack Christian och hämtade Neo och jag letade present till pappa. Hittade en bok. Han gillar ju böcker så köpte en jag tror att han skulle gilla. Sömnlös heter den. Någon som kanske läst den? Så i morogn ska vi dit och äta. Efter vi varit på brunnsan. Brunnsåker fuller nämligen 100 år. Så eleverna där ska tydligen göra lite uppträdande. Men jag går mest dit för att se hur där har blivit. Dom har ju renoverat hela skolan. Och så kanske man träffar några gammla lärare. Tesse ska också dit. Vi ska mötas där, och självklart ska barnen med. 

Vår på vårdcentralen idag igen förresten! Armen ser mycket bättre ut! Men blåsorna hade spruckit... Men det var inget öppet sår som tur var. Men hon lindade om det igen för säkerhets skull. Så han får fortfarande inte bada. Vi tvättar honom med en tvättlapp :-) Så dit ska vi på Måndag igen kl 16. Sen trodde hon att vi kunde avsluta det här.

Nej nu har jag faktiskt inte tid att sitta här länge. Vi har glosprov i morogn. Ska kunna alla verben. Så måste plugga! Dessutom, måste jag lägga mig i tid ikväll. Är dödstrött. För i helgen blir det ingen vila. Då ska jag jobba både lördag och söndag! 

Kommentarer
Postat av: S

Roligt med olika traditioner.. ni har ju då att den som fyller år bjuder, när och kära, på semester.. i vår familj va det jag och min syster som bjöd vår mamma på en utlandsresa när hon fyllde 50..

2008-10-17 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0