ångerst

Jag har typ ångerst för att jag aldrig uppdaterar här längre. Men det beror på två saker.
(1) jag har haft/har mycket i skolan. Jag har bara tre G. Alltså 30 poäng. Det pogrammet jag vill in på ligger nu på
170 poäng. Alltså ska jag försöka lyckats få ihop 140 poäng på bara ett år. Och man har ju inte all tid i världen heller. Jag har ju endå en son och ett hem att ta hand om. När jag fick reda på att omvårdnadspogrammet tog 170 poäng blev jag först väldigt besviken. Men efter jag pratat med min matte lärare Royne blev jag gladare. Lägger jag bara på lite nu på matten hinner jag få godkänt i det på den här tarminen. Och då nästa termin väljer jag att ha No och So på matte timmarna. Och på stugan, sen får det ju cokså bli lite hemma studier. Men han var helt övertygad om att jag skulle fixa det. Så isåfall har jag mina 170 poäng och kommer in på det jag vill. Blir utbildad till det jag vill och får förhoppningsvis jobba med det jag vill.
(2) Jag tröttnade alldeles för fort på min designe. Var nog lite för snäll när jag godkände den med. Det här är inte alls min stil. Nej, Nej, Nej och då blir det mycket tråkigare att uppdatera. MEN nu har jag förmodligen hittat en som vill hjälpa mig. Den första som skulle hjälpa mig har åkt iväg och jag orkar inte vänta längre. Jag vill blogga med en designe jag tycker om och trifs med. Hoppas på att kunna få en ny i morogn. allra helst ikväll.

För övrigt mår vi bra. Jag är ledig den här helgen. Alltså inget jobb för mig på tylösands hotell. Men nästa helg blir det jobb igen. Lilleman har varit gnällig hela dagen. Vi tror att det kommer komma något här nu snart. Han har inte varit sjuk på länge nu och det går trots allt mycket på dagis. Och på måndag börjar intensiv-veckorna för mig. 2 veckor ska jag bara hålla på med engelska. Jag kommer att vara helt slut. Jag som hatar engelska ska sitta med det i 2 veckor. Men man kan ju hoppas att en propp lossnar och att jag börjar förstå och kan utala lite bättere. Så det passar ju inte direkt för oss att Neo blir sjuk. Spelar visserligen inte så stor roll om Chrille är hemma. Men om han får jobb så vill vi inte tacka nej till det. Men Malin kanske är snäll och ställer upp som barnvakt någon dag. Men än så länge är han inte dunder sjuk. Han har bara lite feber och gick å la sig redan klockan 6. Så nånting är det.

Pappa tapetserade köket idag. JAG VILL BARA PUSSA VÄGGEN!!!!!!!!!!!!
fy fan vad snyggt det blev. Kommer komma upp bilder i morgon.

Sådär ja, nu tog jag mig tid att uppdatera lite. SKA skärpa till mig nu. och uppdatera redan i morogn igen.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej. Ursäkta att det dröjde. Jag har ännu inte gjort någon ny msn då min dator håller på att krascha och jag vågar inte starta upp den helt förens jag fört över allt jag har. Därför har jag inte hunnit med så mycket. Men vill du ha hjälp med en desig någon annan gång så kan jag nog hjälpa dig då. (såg ju att du hittat en annan som ska hjälpa dig) Är ledsen över att det blivit dröjsmål och så, men jag trodde att min dator skulle vara bättre och visste inte om att min msn inte kunde visa att folk lagt till mig. Men som sagt, ställer gärna upp någon annan gång i så fall.

2008-10-12 @ 10:47:21
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0