Minnen, som jag är så glad för att jag har foto på.

Jag fick ett förslag på att ladda upp lite bilder från tiden då jag var gravid, förlossningen och Neo som mini-liten. Självklart ska jag försöka pyssla ihop nånting. Får hoppas att det blir bra :-)

Förbered er på ett inlägg med massa bilder! (vissa bilder bjuder jag på, då jag värkligen ser ut som en valrosss)



Tjockismage Från vecka 10 - 20

    
 
 


Tjockismage från vecka 20 - BF 20 augusti

    
    



Tjockismage + 0 - 13 dagar (tiden kunde nog inte gå saktare)

   


(Bf + 13) Den 2/9 2007. Mellan 02:53 - 17:11

     
    


1 vecka på BB


  


Neo 0 - 1 månad


    
    

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tänk att han redan är lite mer än ett år. känns nästan som igår, som jag cyklade hem till er i racer fart och iväg till HBG BB och satt där och du hade så ont. Sen var han plötsligt ute det lilla livet. såååå underbart :)

2008-10-22 @ 09:50:45
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vilka fina bilder, jag längtar tills nästa bebismage och förlossning!

Tänk vad Neo har blivit stor, han var så söt på dom bilderna och han är fortfarande lika söt!

Kram på er!

2008-10-22 @ 13:59:07
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Så vacker mage, och en sån vacker son :)

2008-10-22 @ 15:23:38
Postat av: Nina

Ja han är de :S denna "magsjukan" han hålla i i 2 veckor :S

2008-10-22 @ 15:30:44
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0