hello

ibland känner man sig som barn igen. Ja det var ju inte så längesen jag var det! Men under graviditeten och efter man blivit förälder på riktigt blev man genast 5 år äldre än innan. Så då är jag alltså, 23? Ja det kanns så ibland iallafall :-) Men jag är ju faktiskt bara 18. Och det känns bra det med - eller, det känns faktiskt skit bra!


     


Och till våfflorna -
Efter många om och men blev det riktiga våfflor. Inga brända, halvfärdiga och dom blev hela! Så det gick ju bra! Det var Nina som skötte våfflingen. Chrille & Jonte stack till hemköp för att köpa nånting ätbart till Kyle, utan lactos. Eftersom hans smet inte funkade riktigt som den skulle. Och sen när dom kom hem satte vi oss ner och åt. Och det blev gott. Nu sover Neo och jag ska också gå och lägga mig. Det är chrilles tur att få sovmorgon i morgon så det är jag som får gå upp tidigt!

G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: mie

neo är socker söt :D

2008-10-28 @ 12:21:05
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Linda

Söt son du har :) Och ville bara höra om ni har en egen lägenhet? eller ni bor hos föräldrarna?

2008-10-28 @ 16:04:16
Postat av: Sofia - 17 årig blivande brud

Va fina kort på er ! =)

2008-11-04 @ 00:44:07
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0