Pengar

Det är snart november. Och efter det blir det december. Jag vill köpa lite nya jul-pynnts-saker iår. Kanske någon stjärna och lite tomtar? Men till det behövs det pengar... och sen är det julafton och det innebär julklappar. ENNU MERA PENGAR! Men jag hoppas på att kunnat få något jobb pass nu under höstlovet. Hade varit skit bra för oss isåfall! För i slutet på Novemer ska vi till ge-kås och handla en massa julklappar :-) Och lite julpynnt om jag får bestämma :-)

Neo han är väldigt orolig och täppt i näsan. Så han vaknad enu för en stund sen. Och fick somna om i soffan. I morgon blir det skola för min del, och klockan 4 ska vi till vårdcentralen och ta bort Lillemans bandach(stavning?) Och förmodligen ser det bra ut och då får han inte på ett nytt :-)

Vi hörs i morogn igen. Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bandage

2008-10-19 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0