morrn!

Godmmorgon!
Jag är skit trött. Men jag gick endå och la mig tidigt igår. Och kommer göra idag med. Fär i morgon ska jag jobba. Och på söndag med, och sen var mitt höstlov slut. Men det känns ganska så bra att skolan början igen :-) Intensivveckorna är ju slut ¨så nu börjar dom vanliga lektionerna igen. Så förhoppningsvis hinner jag bli klar med matten den här terminen

Det har börjar bli riktigt kallt ute. Jag är glad för att jag redan har köpt en vinterjacka. Nu fattas bara halsduk. Men det är inte kris än. Det ska ju bli kallare. Hoppas bara att snön också kommer snart. Och att det blir den 1 december så man kan börja julpynta :-) I onsdes bakade jag faktiskt lusse bullar! DEt var gott... Tyckte jonte med som fick smake en igår när han var här :-) Om jag får lite tid över idag, kanske man ska baka några till. Dom går ju åt så snappt! Dom såg lite brännda ut, men dom smakade normalt. Nästa gång ska jag ha lite bättre koll på dom och inte sätta dom i mitten på ugnen. Så kanske dom blir lite finare. Och om Christian ska hjälpa till ska han göra dom MINDRE! Harregud vilka bamse bullar vissa blev.

Just nu får Neo välling här i soffan. Ska ge honom ny blöja sen är det väll fullt ös igen.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Aha =) egentligen nte så farligt, jag tyckte emilias stol var dyr som kostade 2000 och då kunde hon ha den från hon va ungefär 3 år till ja 10 år om hon vill.. den e faktiskt super =)

2008-10-31 @ 20:16:06
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0