morrn!

Godmorgon!

Klockan ringde för en timme sen. Men jag låg kvar en halvtimme till. Sen kom Lilleman in till mig och hoppade upp i sängen med en flaska välling. Så vi mös lite innan jag steg upp.

Det blir inget dagis för Neo idag heller. Hans näsa rinner, ögonen är glanssiga och febern har börjar smyga fram igen. Så han får bli hemma tills nästa vecka. Men armen värkar vara okej. Men igår vid 11 - tiden fick vi ge honom lite panodil. Han skrek och gnällde, och ingenting hjälpte. Vi är inte säkra på att det var pga armen. Men vi ville vara på säkra sidan. Han somnade om gott sen iallafall. Här i soffan :-) Ingen napp skulle han ha heller.

NU ska jag sticka till skolan. Jag ska promenera idag. Vädret ser ju ut att hålla i sig. Sen ska det faktiskt också bli skönt att inte åka igenom stan, och se Ma-Lous blommor som fortfarande ligger på storatorg. Får tårar i ögonen varenda gång vi åker förbi och jag kan inte låta bli att titta heller.

Nu ska jag klä på mig, hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

hodå , stanley efter min morfar och Alexander efter dennis.

2008-10-16 @ 08:19:34
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja faktiskt^^ haha ja den ska inte heller vara i hans rum sen när vi flyttar:P

2008-10-16 @ 11:19:05
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: Panodil säger läkarna att man absolut inte ska ge till barn där jag bor men det kanske är annat söderöver.

2008-10-16 @ 15:44:16
Postat av: en sån där "ung mamma"

Klart man kan ge panodil, varför skulle det annars finnas panodil för småbarn? ;)

2008-10-18 @ 20:29:40
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0