Lördag

Godmorgon! Eller ja morgon är det ju inte längre. Men jag har faktiskt inte varit uppe så länge! Tog sovmorgon idag till halv elva. Och det var sköööönt! Christian är hemma hos pappa och hjälper honom att lägga plattor, och Neo sover middag. Så jag har diskat upp det lilla som fanns, och sorterat tvätten från igår. Vi kom ju inte så jätte långt med det igår eftersom ena tvättmaskinen förmodligen är sönder. Kläderna är dygnsura efter tvättningen. Och då menar jag värkligen dygnsura. Dom hängde i torkrummet och i torktummlaren i nästan 3 timmar. Vissa av kläderna droppade det endå ifrån när tvätttiden var slut kl 9. Så det har hängt lite tröjor, byxor och undetkläder lite över allt i lägenheten. Men nu är det bara ytters lite kvar som hänger på tork här hemma. Så ikväll ska jag förmodligen kunna ta tag i strykningen

Och idag är det fint väder! Så fort Neo sovit klart ska vi ta på oss ytterkläderna och gå ut och leka bland löven. Kanske tar en sväng förbi Pappa & Christian med och säger hej. Pappa har ju en lekplats precis utanför sig som vi kan leka lite i. Sen när Mamma & Helene kommer hem från Ge-kås, ska vi förmodligen träffa dom!

Hörs senare. Då bjuder jag förhoppningsvis på några bilder från idag.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Tvättmaskinen inte nog inte trasig, för så blev det för mig i somras när jag tvättade. Tror jag körde om dom kläderna då på centifugering eller vad det heter.. sen nästa maskin blev inte alls så :)

2008-10-25 @ 13:32:08
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0