imorgon....

så har jag förhoppningsvis fått en ny designe och känner mig mer motiverad till att skriva.
Börjar inläggget med en bild på vårt nytapetserade kök

Visste blev det snyggt? Vi är bara så nöjda! Hoppas att hyllan och tavlorna kommer upp
nu snart också.


för övrigt så har jag haft grymt ont i huvudet idag. Och lite mensvärk. Så man har ju varit lite lätt irreterad. Speciellt när Neo tog sönder min Groda jag hade i köksfönstret. Hans armar växte och blev jätte långa bara över en natt. Så nu når han allt! Jag har inte orkar öppna matteboken heller. pga mitt huvud. Jag får köpa på i morogn istället. Och imorgon, ska jag och vickan hem till den lilla familjen på vallås. Jag ska få hålla liten i morgon. Ska bli kul :-) Senast jag höll liten var väll när Marwin föddes. Eller ja då Nilo, men han hade hunnit fyllla en månad. så det ska bli så mysigt och bilder kommer väll komma upp i morgon på mig och lilla Nellie.

Jag vill igentligen gå och lägga mig. Men chrille är och jobbar på vagnhuset och har inga nycklar med sig. Så jag måste vänta tills han kommer hem. Men han trodde inte att dom hade så långt kvar. Så jag ska leta efter lite bilder som jag kan frammkalla till boken på dagis. Känner att det måste göras nu. Fick ju dessutom bilderna från morfars begravning utav Anders innan idag. Dom ska också framkallas. Hade tänkt att göra ett litet kollage nämligen.

Får sätta igång nu. Så jag kan gå och lägga mig sen när C kommer hem.
Skriver mer i morgon. Efter jag varit och träffas Liiiiten :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

snyggt kök =)

2008-10-14 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0