hemma

Sodär, nu är jag äntligén hemma igen. Efter en stressig dag med ständig huvudvärk! Men efter lunch gick dan ganska så snappt tyckte jag.

Igår kväll innan jag gick och la mig, satte jag klockan på 07:00. Så ag skulle hinna gå upp, dricka en kopp kaffe. Ta på mig i lugn och ro och sedan gå in till stan och ta bussen 08:30 till tylösand. Meeeen riktigt så blev det inte.
Klockan åtta vaknade jag. Väckte då samtidigt Neo och Christian genom mitt pustande och stänande "vafan har inte mobilen ringt för" Då hade jag inte riktigt tänkt, Jag hade satt den på 07:00. Men på det larmet som är inställt att bara rina veckodagar. Så det förklarade ju allt. Det var bara all gilla läget. Gå upp ta på sig sätta upp håret och sen pussa hejdå och gå in till östersakns. På 30 minuter. Men jag hann.

Vi tänkte mysa till det lite ikväll. Så fort det slutat regna ska vi gå till hemköp för att handla hem lite gott. Tänkte göra tacos ikväll. Sen när Lilleman har somnat, blir det nog någon film och lite gosdis! Och ikväll ska vi kålla på tv. Tina en av Ingars döttrar har vunnit på postkordslotteriet. 200 tusen om jag inte minns fel? Så hennes min kan vi ju bara inte missa :-D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0