hemma hos Nina&Jonte&Kyle

Hej svej!

Nu är vi hemkommna igen efter att ha varit hemma hos Nina & Jonte. Vi käkade pizza. Det var igentligen tänkt att vi skulle göra egna pizzor. Men så blev det inte. Fråga mig inte varför, för det vet bara Christian & Jonte. Men det var gott det med. Förutom att Christian hade glömt att köpa med en vitlökssås till mig. Pizza är inte gott utan sås. Ungarna var iallafall för söta när som sprang och jagade varandra i hallen. Det är så härligt att se dom skratta. Nu ligger lilleman helt utslagen här i soffan och har gjort i snart 45 minuter. Jag ska ta och bära in honom snart, så han inte störs utav oss. Vi lånade med några filmer. Så vi ska väll ta och kolla på en snart. OM Christian kan slita sig från handkontrollen till xboxet. Det återstår att se.

Mamma och Helene var här innan idag. Helene ville se köket. Skit snyggt tyckte hon :-) Hoppas bara att vi slipper flytta ifrån det. Dom lämnade också en massa kläder och lite leksaker som dom köpt till Neo på Ge-kås. Och två pyjamaser som dom hittat på maxi. Han sover faktiskt i en nu ;-)

Och nu sitter jag här och är sugen på nånting. Men nu måste jag skärpa mig och sätta mina egna rutiner. Det har blivit alldeles för mycket godis och läsk på sistone. Så stopp med det! Bara på Fredag och Lördag.

Nä nu säger jag faktiskt hejdå. Tänkte bära in Neo i sin säng sen ska jag diska lite. Har fått en ny nojja på disk nämligen. Får inte stå någon disk i vasken. piiiiiiiiiiiiie!!!!!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna B

jag kan heller inte hålla mig från godis och läst :P

2008-10-27 @ 11:53:47
URL: http://annabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0