hej igen

Hej igen, kände att förra inlägget blev lite snurrigt. Jag mådde inte så bra. Hade ont i huvudet och var trött. Men nu känns det bättre. Jag gick och la mig och vilade lite i en timme. Neo kom in några gånger och ville göra mig sällskap i sängen. Somnade om hela tiden, men vaknade sen av att Lilleman satte sig på mitt huvud. Okej, kanske är dags att gå upp nu? Då var klockan redan sex endå. Christian gick till pizzerian för att köpa kebab i pitabröd. Vi orkade inte fixa ihop någon mat ikväll. Fick bli hemtemat. Men jag klagar inte!

Jonte & Kyle kom hit en snabbis. För en gång skull bråkade  faktiskt inte Neo & Kyle . Ingen av dom slocks, försökte ta den andras leksak, eller napp! Dom var faktiskt jätte snälla mot varandra och lät varandra vara. Men endå så lekte dom med varandra.

Och nu sover Neo och har snart gjort i en timme. Christian följde med Jonte & Kyle hem. Så jag sitter här själv och äter lite ostbågar. Ska jobba i mon från 10-17. Fick nästa helg med. Samma tidet. Hon visste inte än hur det såg ut vecka 44. Men jag hoppas att det finns jobb då. Så blir det mer i julklapps-bössan! Annars får jag väll se till att plugga rejält den veckan. Så nu ska jag kolla upp bussarna för i morgon. Och jag ska inte sätta larmet fel idag. Och sen ska jag kolla iafall det kommer någon bra film som jag kan glo lite på innan jag ska gå och lägga mig.

Hörs i morgon igen, Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej jag tänkte att jag skulle ändra så det blir rätt ikväll om det är okej. Sen undrar jag vad du jobbar med :)

2008-10-19 @ 10:49:40
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej jag tänkte att jag skulle ändra så det blir rätt ikväll om det är okej. Sen undrar jag vad du jobbar med :)

2008-10-19 @ 10:50:26
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0