Han mår bra

Vårt charmtroll, älskling, sötnos, solstråle, bästaste bästa son mår bara bra! :-) Han värkar inte ha ont efter skadorna. Men nu har han upptäckt bandachet(stavning?) Så det stör honom lite. Men så fort vi lurar på honom något annat eller tar på honom en långarmad tröja glömmer han bort det igen. Ingen feber idag heller. Så om det fortsätter att gå lika bra som det säker gör, Ska han på dagis i morgon :-)

Tack för alla snälla kommentarer. Fick inte en enda idiot-kommentar. Vilket som faktiskt förvånar mig. Dom där fegisarna som vill yttra sig brukar ju vara experter på att skriva en massa skir anonymt. Men inte den här gången :-)



Efter skolan gick jag in till stan för att möta mina grabbar! Självklar öppnade sig himmlen just då och det kändes som att jag lika gjärna kunde ha ställt mig i en dusch med kläderna på innan jag gick ut. Vi gick iallafall inom BR. För att hitta en leksak till Neo. Vi tyckte att han var värd det efter igår. Han fick välja själv och det blev en bil som pratar själv och börjar köra själv efter man dragit den bakåt. Och än så länge har han inte tröttnat på den :-) Dom hade klarat sig utan allt regn eftersom dom redan hunnit in till stan och tatt skydd under ett tak utanför hemköp. Men när vi skulle gå hem öppnade sig himmlen igen och vi alla tre blev dygnsura. Det var bara av med alla kläder, och skor. Och på med nytt. Så nu hänger allt på tork.

Christian åkte sen hem till Jonte. Så jag och Neo passade på att städa. Vi diskade och damsög. Sen fick jag för mig att vi skulle baka. Så vi började baka kannelbullar som jag aldrig gjort själv förr. I början såg det i n t e  bra ut. Men efter dom varit i ugnen och fått lite färg såg det mycket bättre ut! Och smakade som dom ska göra. Men något gjorde jag fel, För degen gäste inte. Inte ett dugg. Sås det blev bara 15 bullar :-) Och vissa av dom var riktigt fula. Haha* Men det var dom faktiskt. Men jag gör nog ett nytt försök snart igen.

  

Ps: alla bullarna blev inte så här fula ;-) Men dom här tre var värst!


Kommentarer
Postat av: N i n a

Haha men de var ju kanter alla kanter ser fula ut xD

2008-10-15 @ 23:20:55
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vad skönt att han mår bättre! Han är så otroligt söt och du är en sån toppenmamma! Du är min förebild och jag hoppas jag klarar av allt lika bra som du gör, när jag blir mamma =)

2008-10-15 @ 23:23:43
Postat av: Mamma Annette

Min stora tös, vad du är duktig. Bara så du vet, så kan jag inte heller baka bullar med jäst. Men bara de blir goda så, och lille Neo, han e så fin. hoppas han blir frisk tills i morgon. P o K

2008-10-16 @ 09:15:26
Postat av: Robert Nehmé

Idag finns det hur många olika företag som helst som har börjat med "rosa produkter" för att få sin försäljning att öka. Företagen går i plus och vi gör en god gärning när i konsumerar. Frågan är bara, kan vi människor inte skänka pengar för en god gärning utan att få något tillbaka eller måste vi hela tiden få något materiellt tillbaka för de pengar vi lägger ut?



Xoxo // Robert Nehmé

2008-10-16 @ 16:02:50
URL: http://mrmrs.se
Postat av: Sofia

Tur att han mår bra! :) Första gången jag bakade kanelbullar blev dom också ganska speciella, men övning ger färdighet!

2008-10-17 @ 14:21:31
URL: http://hiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0