.



Hej! Nu var det ett tag sen. men hinner tyvärr inte skriva så mycket om vad som händer i våra liv nu heller. Jag har precis damsugat hela lägenheten och ska nu sätta mig med Matten. Mamma lånade Neo så ska passa på att plugga nu medans han är borta.

Någon hjälp med designen har jag inte fått än. Msn krånglar för oss. Förmodligen hennes eftersom hon blivit av med en massa kontakter. Men hon är snäll och hjälper mig om någon dag då hon förhoppningsvis skaffat sig en ny mejl.

Vi har jätte mycket i skolan just nu. Känner mig jätte stressad. Nästan allt ska vara inlämnat och klart nu denna veckan. För på måndag börjar intensiv veckorna.

Ja det blev ett snappt hej och nu måste jag säga hejdå igen. Matteboken ligger här bredvid och bara väntar på att få bli öppnad.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma Annette

Du är så duktig tycker jag. Puss på dig.

2008-10-08 @ 08:58:11
Postat av: Vera

ok, vad vill du ha hjälp med?

2008-10-11 @ 19:51:58
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0