Det känns - lite bättre

HEJ!

Nu känns det lite bättre. Har jag förresten berättat att jag har världens bästa lärare och går på världens bästa skola? Om inte så vet ni det nu!

Som sakt känns det lite bättre. Men det är inte klart än, så vad som helst kan hända! Men vi får hoppas att det löser sig. Idag efter jag slutat skolan och kommit hem. Bestämde vi oss för att ta en liten städ-dag. Vi har diskat och jag plocka fram damsugarn. Och nu håller vi på att tvätta. Ringe också Malin innan, hon var också sugen på kina mat idag. Precis som vi! Så efter hon slutat jobbet och kommit hem. Ska hon bara duscha och sen kommer hon hit så beställer vi lite China Food. Köper nog något smaskit på Hemköp också och tuggar på ikväll.

Det var inget jobb i helgen, Men däremot nästa helg! Men det känns bra. Känner att jag vill tillbringa lite tid till Lilleman. Och nu har jag ju en veckas lov framför mig. Så Neo ska vara ledig från Dagis hela den veckan. Så kan vi hitta på saker under dagen och mysa på kvällarna. Helt perfekt! Hoppas bara på fint väder nu! Så vi kan tillbringa våra dagar utomhus.

Nu ska jag nog ta tag i köket! Det har stått och väntat på mig ett tag. Damsugan står där med full påse som måste bytas. Och all diskad disk ska plockas in och ställas på platts i skåpen. Får se om jag orkar ta tag i strykningen ikväll efter vi tvättat klart. Tvivlar på det, men man vet aldrig!

Kanske hörs senare, om inte så hörs vi i mon!
Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu är det fixat. Hoppas du blev nöjd. :)

2008-10-24 @ 23:39:48
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0