depp-dag


Idag har det inte varit min dag allt. Jag känner mig lite sodär små deppig. Har haft ont i huvudet hela dagen, och det har alltså varit riktig migrän idag! Och inga tabletter har hjälpt. Känner fortfarande att den finns kvar. Men det börjar lossna.
Sen har jag också tänkt mycket på morfar idag och då blir jag lessen. Neo drog ner alla hans slipsar imorse så jag stog och hängde upp alla igen nu i eftermiddags. Christian har ju fått en massa kläder som var morfars. Slipsar, skor, skjortor, och 2 jackor. Ja och lite annat. Bla boxer och strumpor han inte hann använda. Det är kul att Christian kunde ta allt det där. Mormor ville ju inte slänge det. Men det känns kånstigt att nu han ska ha det på sig. Det värsta var när mamma kom hit med säckarna med alla dessa kläder. När vi gick igenom allting. Det kröp fram några tårar lite då och då när vi tittade igenom var där var och vad som passade Christian. Och som sakt det kändes kånstigt. C sa att han kände sig så ha galen för det var en massa han ville ha. Men det är ju det som är meningen. Mormor blev bara glad att där var så mycket han tog. Men det känns lite kånstigt att se hans jacka, skor stå i hallen. Och alla hans slipsar som Neo brukar dra ner iallafall en gång om dan. Men jag vänjer mig väll!

Så ja, idag är det en depp-dag är mig. Så därför köpte jag lite godis och en 33cl cocacola som jag ska smaska på här ikväll när grays anatomy. Och nu ska jag natta min son som varit trött ett tag..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0