Förlossningsbilder

Ja jag bjuder på alla dessa bilderna! Värsta dagen i mitt liv, men även den bästa!


Dessa bilder är när vi är hemma. Värkarna började runt tre på natten och jag hade skit ont. Efter ca 2 timmar stog jag inte ut mer så då ringde vi efter Jessica & Helene för att åka till helsingborg. Chrille ser trött/glad ut på första fotot. Jag hade ju trots allt gått 13 dagar över tiden så han var så lycklig över att det var igång!

  

Haha som man såg ut! Men just då, struntade man i allt. smärta!!!!!!!!!!

 <-före  efter->


Nu har vi kommit in på BB. CTG var på ett tag, och allt är igång precis som vi hoppats på. Jag är öppen 4 cm och testar lustgasen lite smått. Timmarna går och jag får bara ondare och ondare.

         

Här har jag hunnit att få ryggmärjsbedövning, ingen aning om hur det stavas. Kändes iallafall som att sväva på moln. så skönt med en paus från all smärta. Jag har fått vätskestimulerande dropp så att mina krystvärkan ska komma igång.

         

Nu är det väldigt väldigt nära, Krystvärkarna är igång. Och en alldeles ny liten Neo föds den 2/9 2007 på helsingborgs lasarett. 4355 gram & 54 cm. Världens vackraste

            

Och min favorit bild på oss alla tre




Kommentarer
Postat av: Veronica

vilka fina bilder :)

jag kan se att du hade en ganska stor mage, min mage blev gigantisk och jag undrar hur din mage var efteråt? hade du nåpon "hängmage" och om du hade hur gjorde du för att få bort den? Kram!

2008-11-25 @ 11:24:00
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/
Postat av: jessica

Underbara bilder :) Och dom flästa är ju jag fotograf på :P hehe det var en upplevelse att få vara med er den speciella dagen :) Och sista bilden är verkligen jätte fin. den borde ni förstora lite och hänga upp :) Puss

2008-11-25 @ 12:08:26
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Jonna

gud vad underbart!

2008-12-18 @ 11:06:06
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0