begravning

nu har vi äntligen fått Internetet att fungera här hemma. Men det sög. Krångel hela tiden och slött som fan. Så vi ska istållet ta ett från 3. Så får vi en data på köpet. Hade tänkt att skriva ett jätte långt inlägg som berättar vad som hänt. Men det orkar jag inte. Det har varit en jobbig dag så det blir bara en liten uppdatering.

Flytten gick jätte bra och vi har äbtligen kommit iordning. Det mesta är uppe på väggarna och så. Den är ganska så lik våg gammla och vi känner oss hemma. Dock hatar jag tvättstugan men man kan ju hoppas på att dom tänker lägga pengar på att renovera den snart. efter bara några dagar fick vi reda på att inga gått bort. Det känns fortfarande, ja vad ska jag säga? förjävligt.  Jag kan inte förstå det och kommer nog aldrig att göra. Jag får aldrig mer träffa henne. Iallafall inte i detta liv. saknar henne. Det var så tomt hemma hos farfar. men nog pratat om det för snart börjar tårarna rinna igen. Vi har umgåtts mycket med Nina & Jonte. Och kommer fortsätta göra. Vi kommer jätte bra överens och det är roligt att barnen är så jämna med utväcklingen. Den 14 tog Neo sina första steg. Så det skryter vi om här hemma. Jätte söt är han när han går. Chrille har än inte fått något jobb men ska ringa på ett i morgon så vi hoppas på att få posetiva besked.

Idag var det beravning. Min första. Jag har varit jätte nervös för det här. Hur jag skulle reagera och se Farfar, alla Ingas barn och barnbarn gråta. Direkt när vi kom in i kyrkan började jag gråta. Och jag kunde inte se farfar förrens tårana kom igen. Men det kändes skönt att Mia (Ingas ena dotter) satt bredvid honom och höll om honom. Begravningen var självklar jobbig som alla andra. Men nu är det över. Trodde att det skulle känns bättre efter den men det gör det faktiskt inte. Tycker det är skit jobbigt. Jag vill liksom inte inse att jag aldrig kommer få träffa denna underbara människa igen. Och det stör mig fortfarande att jag bara var en dag från att få träffa henne och krama henne en sista gång. Hon hann inte se vårt hem och inte träffa Neo en sista gång. en dag ifrån. =( Men som tina sa, farfar behöver oss nu. Så jag ska hem dit och hälsa på honom snart igen. Nog skrivit om det här. jag har gråtit tillräckligt mycket idag.

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag har knappt sovit nånting inatt och har huvudvärk.


Farfar & Inga <3 Dom satt alltid jämte varandra :)


Alla vackra blommor


Blomman från oss


en bild till mormor & morfar. Blomman mamma köpte som var från dom.

Kommentarer
Postat av: becka

beklagar gumman :(

2008-07-22 @ 11:02:15
Postat av: Anonym

<3

2008-07-22 @ 22:57:14
Postat av: Emma

beklagar sorgen

2008-07-24 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0