Stranden



Igår kväll var det första natten för vår plutt i eget rum. Och det gick super! Han somnade sent som vanligt pga varmen. Så vid 11 fick vi honom äntligen i säng. Vi troddde att han skulle vakna felra gånger så vi satt uppe ända till 2. Då hade han inte vaknat en enda gång. Vi gick då och la oss och var berädda på att han skulle vakna när som. Men vid 8 i morse vaknade jag av en ropande bebis. Så jag gick in och hämtade honom och kollade på klockan och blev bara så glad. Han sov där inne utan några problem. Men vi hoppas inte på för mycket nu. Behöver ju inte gå lika bra ikväll igen.

Malin skickade iallafall ett sms vid 10 tiden och undrade om vi ville följa med till stranden. Så vi var där redan vid elva. Vi var på Hundbadet så att texas också kunde få bada. Det var inte några problem alls med att ha med Neo på stranden idag. Han satt för det mesta bara under parasollet och åt lite sand då och då. Jag och Malin gick i och doppade oss säkert 4 gånger. Eller var det kanske 3?. Efter ett tag kom även Malin & Björn med Tequila. Så vovvarna fick leka lite. vid 2 åkte vi hem för då brände det på chrilles axlar och Neo var något trött. Så fort vi hade packat in oss i bilen stängde lilleman ögonen.

Jag sökte på ett jobb precis. Ett städjobb. Får se om dom hör av sig. Hade varit skönt med lite extra pengar, Chrille har fått pengar från a-kassan idag och vi hoppade i taket så glada vi blev (eller inte) 2900kr på hans kort. *Jippi* Vi ska genast iväg och shoppa. Jag betalade hyran med min fd penning och med dom 2900kr som chrille fick ska hans mamma ha 2500kr och facket 400. Alltså har vi noll spänn den här månaden också. Men vi har snackat med pappa och han lånar ut till oss. Tur att man har föräldrar, Eva på servera är ju fortfarande sjuk så vi har inte fått något besked än.

Ikväll ska vi nog grilla. Med Nina & Jonte. Pratar just nu med Nina på msn så vi får väll bestämma vad vi ska grilla.
Återkommer kanske senare ikväll Poos Haay.


Kommentarer
Postat av: sanne

sööt bild

2008-08-01 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0