gekås

idag blev det gekås. Tillsammans med Nina & Jonte. killarna tyckte att det var skit tråkigt att gå omkring där med mig och Nina. Vi kollade ju på allt! Men man vill ju inte missa nånting.. Så det blev en massa handlat idag. men för en gångskull handlade jag inget onödigt. Det var jag väldigt noga med den här gången. Till mig själv köpte jag bara en kofta, klänning, strumpor, Troser och en BH!!!! Det var typ 100 år sen jag köpte en bh till mig. Senast jag fick nya var när mamma var på maxi och handlade tvån ya till mig då jag var gravid. Men dom passar än. Fast jag fått mindre bröst? Skumt det där. Chrille unnade sig några fiske grejer. Till hemmet köpte vi bara 2 handukar, en jätte fin plastblomma, 4 ramar, och en brun filt. Sen var det ju faktiskt Neo & Kyle vi åkte mest dit för. Båda fyller ju år nu snart. Så det blev några Nappflaskor, Nappar, lite kläder och en jädrans massa födelsedagsprisenter. Och nya sängkläder. och jag å nina hittade även jätte fina regnkläder. Som pojkarna kan ha när dom börjar på dagis. Efter en lång shoppingtur käkade vi burger king. Det är ju bara ett måste!. Nöjda ble vi iallafall. Men självklart glömde vi kolla efter väggfäste till tvn. Vill ha upp den på väggen nu så vi kan få iordning på sladdarna här hemma.

Under tiden vi var och shoppa lånade min pappa Neo. Och det hade gått jätte bra. Så det tyckte vi var jätte skönt.

Just nu sitter jag på den laptopen chrille köpt av sam. och där fattas knappar så det kanske ser lite kånstigt ut texten. Vi har inte fixat virus skydd till den nya datan från 3 så vi vågar inte sitta på den än.

Igentligen har jag ingen lust att blogga. Inte alls. Men det blev lite iallafall. Är jätte tråkig och lessen nu på kvällarna. Jag drömmer kånstigt på nättterna, somnar inte förrens jätte sent. och vaknar 100 gånger. Allt det här efter Inga gick bort. Bara tanken att veta att hon inte finns hos oss länge gör mig tokig! När ska det kännas bättre?.Det första jag tänker på när jag lägger mig i sängen är dom orden farfar säger vid kistan på begravningen. Usch, Jag vill inte bli gammal och ensam.

Jag får en ensam kväll ikväll. Chrille & Jonte ska iväg och fiska ål. Men jag ska låna en film av nina och sätta på. så jag slipper tänka så mycket. Så...nu tar jag farväl.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ladda ner antivirusprogram från avast ,

det är bra & fungerar :)

Gratis också ;)

2008-07-25 @ 10:45:57
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0