Frågestund

vi har precis kommit hem från stranden. Det blev östrastranden idag för oss. Som sällskap hade vi Nina, Jonte och självklart Kyle. Men det var inte alls roligt att bada. Brännmaneter över allt. Så en måaste så och hålla vakt medans dom andra badar. Man ska ju bara kunna slappna av och leka med barnen och njuta utan att behöva vara rädd eller orolig. Så vi sket i det och gick upp och köpte glass istället. Neo sover inne i vårt svala sovrum men så fort han vaknar ska vi sticka till Hemköp och handla inför ikväll. N, J & K Kommer hit vid fem och då ska vi grilla lite hamburgare. Och ikväll blir det nog sängen tidigt.För hela familjen. Neo vaknade redan halv sju imorse så efter han har somnat in går vi nog och lägger oss strax efter. jag är trött på att vara helt slut på mornana. Och i mon ska det bli 30 grader igen så då blir det ennu mer bad. Men inte på stranden. Brännmaneterna ska inte få förstöra en bad-dag till för oss! Så istället åker vi nog till furulundsbadet i oskarström istället.

Fick en kommentar om att en vill ha en frågestund. Så visst. Fråga på allt mellan himmel och jord. Om mitt liv som ung förälder eller något som inte alls har med det att göra. Så svarar jag så fort jag kan. Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: emma

Hur kom ni på namnet neo?

vad skulle neo hetat om han skulle ha varit en flicka?

2008-07-26 @ 18:28:42
Postat av: Anonym

hur träffade du chrile? hur gammal är han?

2008-07-26 @ 18:33:57
Postat av: en gravid frida

har läst din blogg länge och tycker bara att den är så bra!!



Har du någon gång längtat tillbaka till det livet du hade innan du blev mamma?

2008-07-26 @ 22:37:59
Postat av: Anonym

vad ska du göra när neo bärjar på dagis eller ska han ens börja på dagis?

2008-07-27 @ 01:08:06
Postat av: olivia

har du många kompisar med barn?

2008-07-27 @ 10:35:50
Postat av: Anonym

Hur känner du inför morgondagen?

2008-07-27 @ 10:37:33
Postat av: Frida andersson

Neo fyller snart ett. Hur har ni tänkt att fira hans dag. Och kalas osv? =)

2008-07-27 @ 10:38:56
Postat av: Anonym

Har Chrille någon kontakt med sin dotter? Har Neo och hon träffats någon gång?

2008-07-27 @ 19:24:43
Postat av: Linnea

Hej! Har läst din blogg sen du var i v. 20 ungefär. Jag började läsa den på nogg.se av en ren slump och fastnade för att du var så ung och skulle bli mamma.



Jag har beundrat dig och din pojkvän väldigt länge för att ni är starka och ni kämpar trots att han hade problem med jobb o.sv.



Jag är själv 19 år och väntar nu mitt första barn. Det hela är nytt för mig och jag är endast i v. 10 och därför har jag inte gått ut med det riktigt än. Det är endast jag och min sambo som vet om det.



Jag bara undrar vad du fick för respons av folk runt omkring dig? Jag är jättenervös för att berätta för mina vänner (absolut inte för familj) eftersom dem fortfarande vill "leva livet". Förlorade du några vänner p.ga. Neo?



Lycka till i framtiden med din jätte, jättesöta son!

2008-07-28 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0