nervös inför provet

Det är vitt ute! :-D
Jätte mysigt att vakna och se att det har snöat inatt. Jag HOPPAS sååå att det är snö på julafton. Det är ju värkligen pricken över i:et

Vi har varit vakna i en timme nu. Vid halv ska jag göra i ordning Neo för att gå till Dagis. Sen tar jag bussen till skolan och mitt huvud kommer vara nere i engelska böckerna. Jag är så nervös. Provet är så viktigt och jag får värkligen inte bli underkänd. Det värsta som kan hända är om jag får hjärnsläpp när jag sitter där. Vi ska sitta i en stor sal och har 1 1/2 timme på oss. Hoppas värkligen jag hinner gör det på den tiden. Vi ska själva skriva en berättelse där varenda ord ska vara engelska och stavat rätt. Det är ju min stora svårighet. Jag har så svårt för att skriva och få alla ord i meningen rätt. Att översätta är inte lika svårt men att komma på en text helt själv är jag usel på. Vi får se hur det går!.

Mamma kanske ska bjuda på mat idag. Beror på om Christian får pengar av Fredrik. Han har ju fortfarande inte fått sin lön från när han jobbade åt honom. Och nu har det gått några veckor. Sånt kan reta mig.

Neo ska få på sig kläder. Och jag ska också slänga på mig någor. Orka göra sig snygg när man bara ska gå till skolan till 12 ;-) Och dessutom är det Fredag! Då är det slapp kläder som gäller.

Jag hör av mig ikväll igen :-) Puss heej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till på provet idag! Du kommer säkert att klara det :D

2008-12-12 @ 06:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0