hejhejhej

Jag fick sovmorgon idag. Vi steg inte upp förrens kvart i nio. Och Neo sov i egen säng till halv fem inatt :-) Så det var skönt! Han lät väldigt mycket när C och han gått och lakt sig. Så jag trodde att han tatt över honom i vår säng. Så paff blev jag när jag gick in och la mig.

Vi har precis ätit frukost och Neo leker med sitt kök :-) Det var det första han sprang till i morse. Började koka grönsaker direkt ;-)

Vi ska nog bara ta det lugnt idag. Ska till eurustop en sväng och köpa lite öl, vin & cider tills i morgon. Och C ska försöka hitta ytterligare ett par byxor.

Jag ska kränga i mig en lussebulle.Och ikväll ska jag baka nya och ha med mig till i morgon. Sista gången jag bakar det i år. Tänker inte köpa saffran mer nu när det blivit så dyrt. Får bli mer nästa år :-)

Heeeeeeeeejdå :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas allt är bra med dig och Neo en tisdag som denna!!:) Neo är ju så himla söt och go:)

Ha en bra tisdagskväll!! Julkramar till er:)

2008-12-23 @ 20:57:20
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0